Natten till Torsdagen den 15:e december vaknade jag runt 02:30 av ett obehagligt ljud. Yrvaken undrade jag om det var i drömmen eller verkligheten, jag kunde inte släppa det och gick ner i trappuppgången för att kolla efter.
Där möttes jag av att samtliga rutor till trappen var krossade varpå jag skyndade upp i lägenheten och ringde efter polis.
Jag tog på mig lite kläder och sprang ner och såg då att de även sprayat ett hot mot mig som person brevid trappuppgången. "Avgå Marttinen, nästa gång.."

Detta är bara ett dåd i en rad av liknande händelser som eskalerat det senaste året och gränsen för vad som är acceptabelt är passerad för länge sen. Tidigare har AFA affischerat vid min port ett flertal gånger vilket jag skrivit om tidigare.

Nu kommer jag kräva svar från den politiska vänstermajoriteten vad man gör och tänker göra för att utifrån sin maktposition bekämpa det eskalerande politiska våldet och i synnerhet vänstervåldet som fortfarande betraktas som ett ickeproblem för den vänsterstyrda majoriteten.

Vidtar man inte några nya politiska åtgärder betraktar jag det som att den vänsterstyrda majoriteten står bakom attentatsmännen och deras handlingar.


  

12 kommentarer

Linda Danielsson

15 Dec 2011 10:41

Styrka till dig Adam.



Låt dig inte skrämmas av terroristerna.

Du är en av hjältarna som kommer att hyllas av vårt folk i framtiden!



Mvh/ Linda Danielsson

Daniel

15 Dec 2011 13:09

Man blir illamående över vilket klientel som springer lösa "på våra gator"!



Ni hjältar i SD har ett enormt stöd från allmänheten, och det kommer att öka när ekonomin kommer att gå nedåt igen.



Det måste vara hemskt att bli terroriserad på det här sättet, men AFA gör sig ovänner med väldigt många, och deras metoder slår tillbaka på dem själva.



Adam och ni andra, hoppas att ni känner vårt massiva anonyma stöd!!

Erkki Mikkonen

15 Dec 2011 13:41

Stöd också från Finland till dig och SD! Här i Finland har median en massiv attack mot Sannfinländare (som fick 19,1% röstavtal i senaste riksdagsvalet), men ingen våld har hänt tills vidare. Kämpa på där i Sverige. SD kommer att bli ett stort parti inom några år, trots våldet och median.

Frank

15 Dec 2011 16:34

Adam blir lika ledsen varje gång jag ser dessa våldsamma vänsterextremister som utför attacker på det öppna samhället med sitt våld, hat och deras avskyvärda människosyn. Vilka är de att ta sig rätten att misshandla, hota och terrorisera folk som har en annan åsikt än de själva? Dessa antidemokrater när ska de granskas ingående?

Du är stark och fortsätt vara det SD har garanterat ett stöd av mer än 10% av det svenska folket, det betyder att ca 600 000 människor står bakom dig och alla andra SD politiker. Glöm aldrig det i svåra tider, det bör ge råg i ryggen. Även om jag inte kan förstå hur hemskt du har det, så tänker jag på dig och alla andra SD politiker och människor som vågar stå upp för det de tror på och föra en demokratisk dialog. Om vi var fler så skulle jorden vara en mycket fredligare planet.

Det är många tro mig Adam som står bakom dig.

Säg åt SÄPO att göra sitt jobb så är det mycket vunnet, saken måste tas upp igen och igen i riksdagen tills det blir ordning och reda och människor som sysslar med politiskt våld är terrorister och ska straffas därefter.

Stå på dig Adam vi är 600 000 bakom dig och vi blir fler dag för dag tro mig.



God Jul



Frank

Frans Olsson

15 Dec 2011 16:45

Ni är vårt hopp alla Ni Sverigevänner som kämpar en för tillfället ojämn kamp.

Men i samma stund som SD får dom mandat dom behöver för att rensa ut skräpet från både riksdagen och Sveriges land då blir det fest.

Under tiden är det kanske dags att vi ser till att bevaka alla våra hjältar med bössan i hand.

JohannaV

15 Dec 2011 17:57

Bedrövligt att inte fler skriver och beklagar det inträffade. Det skulle t.ex. vara hedrande för sympatisörer till andra partier om de kraftfullt fördömde politiskt våld mot sverigedemokrater.



Bara fem kommentarer hittills - och ingen från en icke-sd:are

Uffe T

15 Dec 2011 20:03

För jävligt att dom ansvariga bara blundar för detta politikervåld! Undrar hur det hadde vart om det var moderater som blev angripna?



Men Som Fredrik ju har sagt så får man räkna med sånt här om man har "fel" åsikter....



Stå på Adam ni är vårt sista hopp!!



//Uffe

Lillemor Svensson

15 Dec 2011 20:15

Hej! Gabriellas mamma här. Hoppas att dom fastnar med skägget i brevlådan snart. Dessa terrorister måste stoppas. Hoppas att du mår bra efter omständigheterna. Att dom andra partierna skulle fördömma det politiska våldet mot sverigedemokrater kan vi bara glömma. Det är "bara" att kämpa på och visa AFA att ni inte låter er skrämmas.

Vålnaden

15 Dec 2011 23:26

Dessa beklagliga individer är ett stort hot mot demokratin och friheten. Men stå på dig, Adam! Du och dina kollegor i SD är uppskattade, ska ni veta. Ibland önskar jag att ni kunde höra allt positivt som sägs om ert arbete hemma i stugorna.

P.O.Elf

16 Dec 2011 16:24

Dessa vänstergängade ungar är som kloakråttor, de törs bara krypa fram ur sina hålor i mörkret. Jag är 70+ och måste använda käpp för att ta mig fram. Om de är tillräckligt många kanske de törs ge sig på mig i dagsljus.

Stå på dig Adam, du gör ett bra jobb!!

Hils

12 Jan 2012 15:17

Vidtar han inte några nya politiska åtgärder betraktar jag det som att Marttinen står bakom nazister och deras handlingar.

Caesar Apostata

13 Jan 2012 07:21

Ingen storre skillnad pa AFA och nazister. Sager jag som tidigare vansterpartist - numera Sverigedemokrat.

Kommentera

Publiceras ej