Det är nu ca 6 veckor kvar till valdagen och tanken var att jag skulle renskriva och finslipa landstingsmanifestet idag men jag lider av något som kallas feber och halsont vilket gjort mig väldigt passiv under dagen.

Nu sitter jag dock på kontoret 21:40 efter att ha försökt "komma igång" hela dagen. Ska se om bokstäverna kan sluta dansa framför mig så jag inte förvärrar det första utkastet i tron om att jag renskriver det.

I övrigt så var vi på Malma marknaden i lördags och delade ut SD-kurirens valspecial till besökarna vilket gav riktigt god respons. Där träffade vi även på ett par Folkpartister varav en av dem var Liselott Hagberg, nuvarande riksdagsledamot och toppkandidat för (fp) i Sörmland. Beroende på hur det går för oss så kanske jag stöter på henne i riksdagshuset i höst.

Nåväl tillbaka till arbetet med landstingsmanifestet.

Kommentera

Publiceras ej